Return to list post new topic
print

is een tentoonstelling voor hun kleding voor het Smithsonian's

is een tentoonstelling voor hun kleding voor het Smithsonian's

Naaister Sophie Theallet is niet een bewonderaar van Donald Trump de politiek, zo veel zodat ze weigert te kleden zijn vrouw Melania. "Als een specifieke die viert en streeft naar verschillende, specifieke vrijheid en respect voor alle levensstijl, zal ik niet deelnBottes UGG Paris Soldesemen dressing of koppelen op bijna elke manier samen met de omhoog komende 1e vrouw. De retoriek van racisme, seksisme en vreemdelingenhaat ontketend door her husband's presidenti?le marketingcampagne stroken tijdens het gebruik van de gemeenschappelijke waarden die wij door blijven,"schreef Ms Theallet in een open brief op Twitter. "Echt moedig ik mijn collega-ontwerpers te voltooien precies hetzelfde." De 52-jarige Frans-Amerikaans ontwerper roos bekendheid verwierf door het omhoog het kleden van Michelle Obama op de hoeveelheid situaties rond haar echtgenoot is acht jaar periode in de wit-eigenschap. "De eerste Lady Michelle Obama daarvoor dressing vorige 8 jaren daadwerkelijk is een benadrukken een eer. Zij heeft bijgedragen aan het krijgen van onze titel erkend en over de hele wereld vereerd,"schreef Ms Theallet. "Haar waarden, de acties en de genade hebben over het algemeen resoneerde diep in mij." Outfits gedragen door zeer eerst meisjes zijn over het algemeen nauw onder de loep genomen, veel van te maken zeker dat er is een tentoonstelling voor hun kleding voor het Smithsonian's National Museum van Amerikaanse Record in Washington, D.C.As wordt een voormalige stijl ontwerp gericht, mevrouw Trump de outfits hebben oogstte veel aandacht. Beroemde droeg ze een $1100 hete roze pussy boog zijde boven door Gucci naar de 2de presidenti?le discussie - spoedig rechts nadat film te voorschijn kwam van haar echtgenoot trots over molesteren vrouwen, gebruik van de zinsnede "Grab them door pussy". Verkiezing de nachttijd, de Sloveense komaf potentieel eerste vrouw droeg werd een witte jumpsuit van off-the-shoulder door Ralph Lauren gekocht in voor bijna $4000. Mevrouw Trump verscheen aan het opnemen van yank Vogue in 2005, het dragen van de jurk die ze droeg toen ze trouwde met de Voorzitter-elect.Nonetheless, het tijdschrift van de stijl- en ook een aantal invloedrijke ontwerpers waaronder Marc Jacobs, Michael Kors, Vera Wang, Donna Karan en Calvin Klein - geweest vocale binnen hun assist van heer Trump de tegenstander, Hillary Clinton. Als Ms Theallet de brief een indicatie zijn kan, lijkt het alsof mevrouw Trump de verbinding met alle de planeet van de trend kan worden alle maar dan. Naaister Sophie Theallet is niet een bewonderaar van Donald Trump de politiek, zo veel zodat ze weigert te kleden zijn vrouw Melania. "Als een specifieke die vieugg parisrt en streeft naar verschillende, specifieke vrijheid en respect voor alle levensstijl, zal ik niet deelnemen dressing of koppelen op bijna elke manier samen met de omhoog komende 1e vrouw. De retoriek van racisme, seksisme en vreemdelingenhaat ontketend door her husband's presidenti?le marketingcampagne stroken tijdens het gebruik van de gemeenschappelijke waarden die wij door blijven,"schreef Ms Theallet in een open brief op Twitter. "Echt moedig ik mijn collega-ontwerpers te voltooien precies hetzelfde." De 52-jarige Frans-Amerikaans ontwerper roos bekendheid verwierf door het omhoog het kleden van Michelle Obama op de hoeveelheid situaties rond haar echtgenoot is acht jaar periode in de wit-eigenschap. "De eerste Lady Michelle Obama daarvoor dressing vorige 8 jaren daadwerkelijk is een benadrukken een eer. Zij heeft bijgedragen aan het krijgen van onze titel erkend en over de hele wereld vereerd,"schreef Ms Theallet. "Haar waarden, de acties en de genade hebben over het algemeen resoneerde diep in mij." Outfits gedragen door zeer eerst meisjes zijn over het algemeen nauw onder de loep genomen, veel van te maken zeker dat er is een tentoonstelling voor hun kleding voor het Smithsonian's National Museum van Amerikaanse Record in Washington, D.C.As wordt een voormalige stijl ontwerp gericht, mevrouw Trump de outfits hebben oogstte veel aandacht. Beroemde droeg ze een $1100 hete roze pussy boog zijde boven door Gucci naar de 2de presidenti?le discussie - spoedig rechts nadat film te voorschijn kwam van haar echtgenoot trots over molesteren vrouwen, gebruik van de zinsnede "Grab them door pussy". Verkiezing de nachttijd, de Sloveense komaf potentieel eerste vrouw droeg werd een witte jumpsuit van off-the-shoulder door Ralph Lauren gekocht in voor bijna $4000. Mevrouw Trump verscheen aan het opnemen van yank Vogue in 2005, het dragen van de jurk die ze droeg toen ze trouwde met de Voorzitter-elect.Nonetheless, het tijdschrift van de stijl- en ook een aantal invloedrijke ontwerpers waaronder Marc Jacobs, Michael Kors, Vera Wang, Donna Karan en Calvin Klein - geweest vocale binnen hun assist van heer Trump de tegenstander, Hillary Clinton. Als Ms Theallet de brief een indicatie zijn kan, lijkt het alsof mevrouw Trump de verbinding met alle de planeet van de trend kan worden alle maar dan.
             UGG 2016

Return to list