Return to list post new topic
print

elke cent van mensen was er meestal iets nieuws uit te

elke cent van mensen was er meestal iets nieuws uit te

Ik dacht dat de Verenigde Staten werd negatief geschikt nu, Jesus, wij enkel verkregen van de wetshandhaving in Bali geduwd." Welkom bij Indonesi?. Heilige sh * t, laten wij je huis. "Ik dacht dat ik was gaan naar de gevangenis. Ik echt deed. "Je bent oplichters, niet alle van uNew Balance Pas Cher ik ben gegarandeerd, maar u, u die ik spreek herkent aan, je bent f *** ing boeven." Ik kocht enkel beroofd van de Bali politie." Een Amerikaanse vakantieganger in Bali heeft diepgaande het moment dat hij naar verluidt door Balinese politie afgeperst was. Op 13 November, filmmaker Sawyer Hartman en zijn vriendin had net ge?nkt tatoeages in Bali, wanneer achteraf, terwijl hij op zijn scooter was, hij was trok meer dan door de communautaire autoriteiten voor het blijkbaar niet dragen van een helm. De heer Hartman had elke dag videoclips van zijn avonturen in Indonesi? is uploaden zodra de functie is opgetreden - en hij erin geslaagd om vangen een kleine glimp van de procedure voorafgaand aan de politie eiste hij zijn digicam flip af. --Ad--"Nee Nee Nee voor mij, voor de basisnormen voor de veiligheid," heer Hartman kunnen worden afgeluisterd hoewel de digicam blijft om te rollen. "U melden? Eind, stoppen of ik kost je,"is een man, beschouwd als voorlopig Balinese autoriteiten, meestal afgeluisterd. "Ik ben zo verbijsterd, what's going on," heer Hartman suggereert voorafgaand aan de camera is uitgeschakeld. Later in het vergelijkbare film, heer Hartman gegevens wat er net is gebeurd." Ik zowat verkregen f *** ing gearresteerd in Bali of sommige ding, "verduidelijkt hij. "De rechtshandhaving Bali trok me rond en vermeld ik was niet dragen van een helm, en dat ik niet over een rijbewijs voor de wereld en probeerde om te kiezen van one.5 miljoen (AU$150.forty vier) in hun dollars van mij." Ik probeerde om hen te vertellen ik heb niet de middelen, ik heb een geschiedenis van de creditcard. Waren ze vertelde me dat ze werden post om gewoon neem me naar een ATM te gaan en te nemen inkomen. Ik zei, ' f ** k dat ik niet heb echt een pinpas. "Ik heb ervaren dat mijn camera op mij, experimenteerde hij met de digitale camera te nemen, ik maakte het niet mogelijk om dat te voorkomen." Dus toen beweerde hij, 'hoe veel dollars hebt u?' en dat ik was als, 'Ik heb 100.000'. "Hij was als, 'u kunt zowel een ticket hebben of geven ons geld'. MELBURNIAN ego's deed echt niet nodig meer worden opgepompt. Dit yr, de stad was's werelds meest bewoonbaar gewaardeerd voor het zesde achtereenvolgende kalenderjaar, en nu het 2de beste binnen de allereerste dag reis Global stad Index enquête is gerangschikt. Ondertussen stond de Sydney in eindelijk een miezerig derde. De studie ondervraagden twintig, 000 personen uit achttien steden rondom de aarde, vragen eenentachtig kwesties vanaf hoe veilig ze ervaren in hun stad aan hoe vaak ze zien audio wonen. Het is gebouwd om de levendigheid van de maatregel, inspiratie, eten en drinken, wijk, gezelligheid en betaalbaarheid. De één stad Melbourne groter was Chicago, vanwege haar sterke groep echt gevoel en betaalbaarheid van zeer goede kwaliteit. De één steden dalen dan Sydney geweest Dubai en Kuala LLacoste Poloumpur - maar gezien Dubai temperaturen hoger dan 50 graden, en Kuala Lumpur is vaak gehuld in smog kunnen stijgen, kan het zijn eigenlijk aanzienlijk van een prestatie? Meestal zijn er enkele verschillende varianten onder de twee belangrijkste steden van Australi?. Hoewel twee?nzestig voor elke cent van mensen was er meestal iets nieuws uit te voeren in Melbourne overeengekomen, slechts 22 voor elke cent genoemd precies hetzelfde over Sydney. 46 procent van de respondenten beschreven Melbourne als "leuk", maar slechts 10 voor elke cent overeengekomen dat was de situatie in Sydney. Zoals uiteengezet door time-out, zijn deelenemers "dronken, sexy en ellendig". --Ad--de Harbour Metropolis de lijsten met de frequentie van katers, die kan worden bijgevuld geen impliceren feat denken van de draconische lockout regels in staat. Wat meer is, het tops de aanbieding voor één nachttijd staat, rangen hoger voor zaken met medewerkers, die primair voor groep geslachtsgemeenschap - met 9 voor elke cent van de respondenten toegeven dat ze hebben gehad een drietal is. Allemaal rond de planeet, Ny gewaardeerd omdat de wereld het meest leuke stad, hoewel Mexico stad de meest kosteneffectieve locatie was te selecteren van een uitstekende tijd, samen met de gewone avondje uit kost slechts $34. Lissabon is de meest effici?nte plek voor romantiek, met 38 voor elke cent van individuen ondervraagde die aangeeft het is eenvoudig om over te komen aanbidden, maar Parijs zou de beste locatie te selecteren van seks. "Ik was als, 'I 'm niet heading to bieden u contaNew Balance Femme  nt geld, geef me het ticket'. Hij was als, ' zul je terug in Bali in December weer?' Ik gebruikte om te worden zoals, "nee". "Hoe dan ook hij trachten opwaarts using mijn portemonnee uit, hij leek in mijn portemonnee, gemerkt hadden 200.000 ($A20) in geld, nam ik de fondsen buiten mijn portemonnee en gemeld,"go, go'. Het komt zoals Australische tiener die Jamie Murphy liep helemaal gratis vanaf het station van Bali wetshandhaving nadat het werd bevestigd dat witte poeder op hem binnen de tuinbar Sky achtertuin in Kuta op maandagavond waargenomen was

Return to list